Sunday, October 9, 2011

Aku Sangat Beruntung !!

Assalamualaikum. urmm, hari ni aku nak story sikit la pasal orang yang berada disekitar aku yang sayang sangat dekat aku. Aku rasa bersyukur sangat aku dilahirkan sebagai NURAMALINA. Sebab apa? Sebab dekat dunia ni ramai sangat yang sayang dekat aku. Aku ada abah(Hamran Mohammadiah) and ibu(Siti Hajar Amat). Diorang selalu take care pasal aku, apa aku buat, apa aku makan, semualah, Mereka jugalah yang sentiasa mendoakan kesejahteraan aku dan yang paling penting sabar dan tahan dengan kerenah aku dari kecil sampailah sekarang ni. Aku pun ada adik beradik yang selalu buat aku rasa tak keseorangan, selalu jadi teman aku bergaduh, yang sentiasa sabar mendengar cerita-cerita sedih or happy dari aku, selalu melayan aku mengarut. Haha. Dioranglah Along(Mohamad Arif), uda(Nurhanis), dan adik(Mohamad Aidil), my honey bunny aku. hehe.Aku pun ada sahabat-sahabat yang sangat baik yang selalu take care aku, yang selalu menasihati aku, sentiasa berada dekat dengan aku disaat jatuh bangun aku, dan selalu ada untuk aku berkongsi masalah. My Sayangs Norafzan, Noor Aszah, Nur Hazirah, Nur Liz Susiyanti, Dayana, Zafira, Fadzillah, dan Nor Afika Azua. Aku gembira sangat diorang sentiasa menjadi rakan terbaik untuk aku. Aku pun ada dua orang 'abang', yang selalu amik berat pasal aku, sentiasa menjaga aku, selalu menjadi tempat aku bergantung, ada saat aku suka duka, dan selalu buat aku happy dan sentiasa tersenyum, mereka ialah Abang Kimi(Akmal Hakimi) dan Abang Faiz(Mohamad Faiz). Aku juga ada mak cik dan pak cik yang sangat sporting dan selalu menjaga perihal hidup aku, dan akan selalu memastikan hidup aku berjaya. Aku ada Mokcu, Cik Rafi, Cik Mala, Mak Teh, Ayah Teh, Mak Ti, dan lain-lain. Kalau nak tulis kat sini memang terlampau ramai, tapi mereka tau siapa mereka. Aku juga ada cousin yang sangat memahami aku, yang selalu berkongsi masalah sama-sama dan diorang selalu menjadi tempat aku ketawa, antaranya Ika, Faiz, Afiq, Kak Pia, Kak Na dan ramai lagilah, serious kalau nak tulis semua memang tak larat. Hehe. Ini lah diantara manusia-manusia yang sangat aku sayang, yang selalu berada disisi aku, selalu menasihati aku, diorang akan sentiasa berada dihati aku sampai akhir hayat aku, diorang tak pernah berkira untuk bagi aku kasih sayang mereka, walaupun mereka tak pernah sebut, tapi aku tau, diorang sentiasa sayang aku. Diorang ni lah buat hidup aku jadi lengkap dan hampir sempurna. Aku SAYANG sangat diorang semua !! Sayang korang ketat-ketat !! :)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...