Friday, October 7, 2011

Aku Redha.

Assalamualaikum. Kenapa ek 2 3 hari ni telinga aku macam berdesing, lepas tu macam pe ntah susah nak terangkan. Ibu cakap selalunya orang cakap kalau telinga kita tiba-tiba berdesing maksudnya daun yang ada tertulis nama kita yang dekat phon besar di atas sana bergegar. Dimana ada daun yang gugur terkena dekat daun  nama kita. Bila mana daun yang ada tertulis nama kita gugur maka kita sudah tiada lagi didunia ini. Jadi bila-bila masa sahaja daun yang tertulis nama kita akan gugur. Ya Allah, aku takut Ya Allah, aku belum bersedia untuk pergi mengadap Mu Ya Allah. Banyak lagi amalan aku yang aku perlu perbetulkan Ya Allah. Masih banyak dosa ku terhadap diriMu. Aku takut Ya Allah. Jika masa aku tidak lama lagi didunia ni Ya Allah, aku redha Ya Allah jika kau mahu mencabut nyawa ku. Abah, Ibu, Along, Uda dan Adik, anagah minta maaf kalau angah banyak buat salah dekat korang semua, angah tau angah bukan anak yang baik, tapi angah cuba jadi yang TERBAIK. Angah minta maaf juga kat semua family kalau selama ni angah ada sakit kan hati korang, angah ada buat korang terasa ke. Buat sahabat-sahabat aku minta maaf sekiranya aku selalu buat korang semua kecil hati, kadang-kadang aku trlebih bergurau dengan korang, aku minta maaf. Halalkan makan minum angah/aku sepanjang hidup ini. Aku takut untuk mati sekarang, tapi aku tak nak mati lambat, sebab aku takut semakin banyak dosa yang akan aku lakukan, tapi jika aku mati sekarang aku takut amalan aku tidak cukup untuk masuk syurgaMu. Allah ! Hidup mati ku, aku serahkan kepadaMu Ya Allah. Aku Redha.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...