Wednesday, September 21, 2011

HATE IT !!

cakkkk~ hehehe.. aku datang lagi. :) 2 minggu ni aku sibuk dengan final exam untuk semester ni. Tapi kan dalam pada busy exam, 'orang' tu call la. Aku tengah exam boleh pulak dia call, nasib baik tak bawak handphone, kalau tak parah juga fon duk vibrate je. hehe. Abis exam aku balik and check fon aku, ehhh~ dia call la !! (menjerit dalam hati) haha. Pastu aku call dia balik, disebabkan dia kat tempat kerja so tak leh nak call lama lama, sebab dia nak balik rumah. Then, lepas maghrib tu aku terkejut dia miscall aku, then aku call dia balik, dia marah aku nape tak call balik, dia da lama sampai rumah, dia ada suruh aku call balik bila dia sampai rumah, kau hengat aku ni duk sebelah rumah kau ke? aku nampak kau da sampai rumah ke belum, adoiiyaii, aku pula yang kena marah. Lama gak la 'bergayut', sampaikan aku tak sedar yang aku call dia tu guna no bill, yang bapak aku bayar, haha. Memang tak jadi pe la kan, haha. Then, kitaorang pun letak fon. Malam tu dia call lagi :) haha.. Disebakan aku baru meng-HOT TICKET kan aku punya fon dengan masa berbual aku 300minit, aku tak tau nak wat pe dengan benda tu, aku pun meng-call dia balik, and sebagai balasan yang selama ni dia da call aku, haaa~ ada la satu story ni, member dia ni nak cari awek, dia suruh la si 'budak' ni cari kan, then dia tanye lah member2 aku kat umah ni ada ke yang single, kat umah aku ni mane ada yang single, yang single nya pun aku je la. Pastu dia cakap kau single tak? belum sempat aku jawab, dia da cakap, 'eh, kau tak boleh, kau aku punya, dengan aku pun belum settle, lagi nak dengan orang lain, tak boleh2 kau dengan aku je' haha. boleh pula dia cakap macam tu kan, dia lupa ke dia dah ada GF, jangan nak try jadi playboy ok, serius aku cakap bila try nak jadi playboy, aku tak suka, aku benci PLAYBOY. Memainkan hati and perasaan GF dia, aku tak suka. Aku perempuan, GF dia pun perempuan, so aku faham perasaan GF dia kalau kene macam ni. Sudah lah, stop lah memainkan perasaan perempuan, aku tak pe aku dah biasa, GF kau tu, tolong lah jaga prasaan dia kalau kau sayang dia. ok :) try happy kan dia dan bahagia kan dia. Please JANGAN MAINKAN PERASAAN GF KAU !! kalau tak aku benci nak kawan dengan kau lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...