Thursday, September 15, 2011

AKU SAYANG KAU ! I KAYU TOO ! :)

ehem2, tora datang lagi !! HAHA.. Hari ini rasa macam happy sangat, yela orang tu baru lepas call kita kan, mestilah happy ye tidak. hehe. He makes my day u know ! so sweet :) Apa yang dia janjikan memang totally aku tak percaya, tapi setiap pe yang dia cakap boleh buat aku tersenyum, hebat tak dia? urmm, bukan senang tau nak buat aku tersenyum and tergelak sorang sorang macam orang gila. haha. Yang aku tak tahan dia selalu janji kat aku yang dia nak datang KL, tapi aku ye kan je cakap die, tu yang buat dia geram kat aku, habis dia main mainkan aku, ingat aku pun tak leh nak mainkan dia ke? haha. Aku dah faham sangat perangai dia, bukannya boleh percaya sangat, selalu sangat menyakat aku, kalau dalam satu hari tak menyakat aku tak sah. Ada je benda yang dia nak sakitkan hati aku, selalu sangat nak buat aku terjerit jerit dekat dia. Risau sangat kalau aku senyap, tak boleh langsung nak bagi aku tak marah satu hari. Dia ni selalu sangat perasan tau, dia cakap kulit dia putih tau, macam orang putih, aku gelak gelak lah, pastu dia marah, yela mau nya aku tak gelak kulit dia agak gelaplah, then ngaku yang kulit dia putih, mau tak tercabut pundi kencing aku. haha. Tapi, last last dia pun sekali gelak, Haha. Tadi aku message dia, pastu dia call aku, dia cakap pelik kenapa aku tetibe message dia? selalunya tak pernah aku start message dia, aku pun kepelikan lah, betul ke aku memang tak pernah message dia? then, aku pikir dan pkir rupanya memang aku tak pernah start message dia, dia je yang selalu message and call aku. Yela, malu lah aku kalau tetibe je nak call lelaki, aku mana penah call lelaki kalau tak disuruh, tu yang topup aku tak pernah nak habes. huhu. Aku pun tak perasan, tapi dia persan ok, so aku sangat malu. haha. Pastu kan dia cakap aku message kat dia sebab aku rindu kat dia, ehem2, terkejut aku, sebab dia boleh baca pe yang aku rasa, haha, memang aku rindu dia pun, tu yang aku message dia, tapi aku dengan slumber je cakap memang aku rindu kat dia. haha. nampak tak tu, tak tau malu nya. haha. Dia kata dia rindu kat aku, aku jadi tergamam. huhu. dia lelaki kedua yang cakap camtu kat aku, so sangat nervous ok. haha. Aku tak tau lah pe yang jadi sebenarnya, sebab aku dengan dia bukanlah couple, tapi kalau berbual dalam telefon mesti berindu rindu la pe la, kadang kadang pelik gak. urmm.. Tadi masa dah nak letak fon, dia cakap kat aku KAYU. aku tanya lah pe KAYU tu? Susah gila dia nak cakap, aku paksa paksa gak dia, last sekali dia cakap, KAYU tu means LOVE U, dia cakap camtu sebab kalau dia cakap LOVE U, dia takut aku cakap dia pe lak, haha, sweet kan dia :) korang tau pe reaksi aku time dia cakap maksud kayu tu? aku speechless gila, terdiam aku 5 saat. haha. then aku balas balik KAYU KAYU, patu dia cakap cakap lah KAYU TOO, haha. Aku pun cakaplah KAYU TOO. Then kitorang gelak gelak, sebab malu gila time tu. haha. terus laju laju letak fon, rasa macam nak sorok muka dekat belakang almari. MALU gile weyhhh.. :) haha.. tapi seronok sangat kalau dapat bebual dengan dia, fun gila. Walaupun aku tau kitorang akan macam ni sampai bila bila, yang penting aku happy. :) AKU SAYANG KAU SAMPAI MATI ! :)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...