Sunday, June 19, 2011

KL Gangster memang terbaekkk !!



oke, 1st sekali aku nak ucapkan TAHNIAH untuk Syamsul Yusof sebab kutipan citer KL GANGSTER hampir mencecah 11 juta, dan sekaligus mencipta sejarah baru bagi filem Malaysia yang pertama, mempunyai bilangan penonton seramai itu.. seriuosly, tabik giler kat Syamsul, seorang pengarah muda yang sangat berbakat !! Finally, semlam aku dapat juga tengok citer KL Gangster ni, dari minggu lepas aku pegi Wangsa Walk, tapi hampa,, ticket sold out je semua !! akhirnya semalam, dengan perasaan berani2 takot aku pegi juga,, bila dapat je tickt nye, adoiii, sangat hepi !! sekian lama aku menunggu untuk menonton citer tu.. suka sangat jalan citernye, pelbagai emosi yang ditonjolkan, sedih, marah, gembira dan macam2 lagi.. yang paling dahsyat penangan citer ni, dialog2 yang disebutkan semua menjadi ikutan ramai, antaranya "sekarang tak kira, lu abag long, lu ayahnda ka, ini KL gua pegang" "abang besar suda keluar ka, wa ingat lu sudah mampos" "lu kasi gua mati dulu lah, baru gua diam" ha,, ni la antara dialog2 yang menjadi ikutan, termasuklah aku.. hahaha.. dialog nya best tuk digunakan.. hahaha.. tapi jangan salah guna lah ayat tu.. ha,, da2 la tak kan nak citer semua kan, cukuplah,, nak tau, tengok lah kat wayang.. tapi siyes la RM13 tuk tengok citer ni sangatlah berbaloi.. ha, kepada sesiapa yang tak menonton citer ni ag,, sila2 la tengok ye,, korng tak kan menyesal pnye lah !! terbaekkkkk !!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...