Sunday, June 19, 2011

Jehan Miskin at KPOP Talent Astro Hitz, Wangsa Walk !!

woot woot ~ adoii, hepi sgt !! tak terkata hepi nye !! tak sangka akan berjumpa dengan Jehan Miskin mase kat Wangsa Walk !! hajat utama pi Wangsa Walk tu nk tgk movie KL Gangster,, tup2 smpai sane dapat tau Jehan Miskin will hosting new program at Astro Hitz !! punye sronok tak terkata !! dah la memang adore giler kat Jehan tu.. adoiii,, don't know how to describe my feeling !! the best part is i take a photo with Jehan !! my heart exploid like a fireworks n also melted like an ice ~ satu badan menggeletar bila dapat bergambar ngan Jehan tu, gila tak menggeletar, artis pojaan pujaan ramai gitu kan.. hahaha.. Jehan tu tersangat2 lah hensemmm, ditambah pulak dengan kecomelannye,, adoiii,, semua gurl pon akan adore die lorh.. then, Jehan ni tersangat lah friendly ngan penonton2 n peminat2 die,, lawak pon lawak.. haishhh,, kire semua cukup la tuk jadi Mr. Right n Mr. Perfect, para gadis2 di luar sana n also for me !! hahakss.. selera nak tinggi je,, tak leh bla doe !! berangan itu perlu ok !! hahaha.. yang paling membuatkan aku jadi sengal smpai tak leh nak tido, coz die pandang aku, lame giler,, ada lah dalam 50 seconds !! takde la perasan nak cakap Jehan suka kat aku,, no2, dah buta ke hape kalau Jehan berprangai cam tu !! cuma, yela celebrity mestilah kene ada eye-contact ngn peminat, right ? ha, tu yg wt aku macam tak tentu arah, sengal sekejap, pengor2 je.. hahaha.. whatever la, aku tak kesah kalau korng nak cakap aku perasan ke hape, yang penting aku hepi !! hahakss.. oke la citer panjang pon bukan korng nak baca kan? ha, nah layan pic2 ktorg yang perasan itu.. hihihi






3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...