Monday, February 14, 2011

my happy life~

oke,, ary nie aku nk cter plk psl idop aku nie,,
idop aku nie simple je,,
tp,, da ckup wat aku happy ngn apa yg  aku ad skunk..
aku ad 6 ahli keluarga,, 
yg terdiri daripada;
 abah, ibu, along, uda n adik..
abah>
nme diberi Hamran bin Mohammadiah,
seorg yg sgt tegas,,
tp tersgt la pemurah..
garang nie,, tgk muke pon semua org da tkot tau.. haaa..
kdg2 abah bleh jd org yg pling klakar,,
hahaha
abah la yg menyara kami skluarga dan mbuat kn kami semua leh idop selesa skrg nie..
ibu>
Siti Hajar bt Amat nme nye..
seorg yg baik hati,, selalu mndgr msalah kami adk bradik,
ibu selalu mbntu abah untuk mbesar kn kami.
ibu pon pemurah dan jgk penyabar..
along>
his name Mohamad Arif..
abang aku,, sorg yg sgt baik..
kdg2 die agk loading ckit(lmbat)..
hahaha..
slalu la kne buli ngn ktorg,,
aku mmg rapat ngn die cz ktorg leh dkte kn kembar la..
ktorg lhir pd thun yg sme,, tp die lhir bln 1 n aku bln 12..
ha,, cmne leh jd cm tu??
ha,, tnye la ibu n abah aku..
hahaha
uda>
ini budak nme nye Nurhanis..
adk aku..
kami slalu la berkongsi cerite,,
cz die la stu2 nye adk prempuan aku,,
ad msalah die cter kat aku,, n aku pon cter kat die..
die ni ganas,, ala2 tomboy gtu..
tomboy2 pon dlm aty ad tman tu.. kui3
itu la die uda kami..
adik>
nme die Mohamad Aidil..
adk bongsu aku,,
teramat la manje..
degil plk tu,,
slalu kne mrah ngn ktorg..
n slalu jugak kne mrah ngn ktorg..
tp,, leh than rajin gak la..
slalu kne wat kje..
hahaha

itu la keluarge bhgia aku,,
kami slalu share msalah sme2..
slalu hangout sme2..
bes la..
aku x penah rse bosan ble kuar ngn family aku..
hahaha
so,, bg aku,,
rumah ku tu la syurga dunia aku..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...