Wednesday, February 9, 2011

~aku dan penyakit~

dalam dunia ini terdapat macam2 jenis penyakit,, ada yang mempunyai penawar,, dan ada juga yang tiada penawar.. di sini,, saya suka untuk berkongsi pelbagai jenis penyakit,, tentang bagaimana cara rawatan, mahupun bagaimana seseorang itu mendapat penyakit itu.. sebahagian besar penyakit yang saya papar kan ini adalah penyakit yang saya alami sendiri,, pelbagai maklumat yang saya dapat untuk mengubati penyakit ini dan cara2 untuk menghindari penyakit2 tersebut.. lebih kurang semua penyakit ada penawarnya,, cuma terpulang kepada kita untuk mencari jalan mengubatinya.. semua penyakit datang daripada NYA,, kita sebagai hamba NYA haruslah berdoa dan bertawakal kepada NYA,, sambil kita berusaha mencari penawarnya.. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...